SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ 7. AF BAŞVURU DEĞERLENDİRME VE BİLGİLENDİRME DUYURUSU

Yayınlanma Tarihi: 21-11-2022

7417 Sayılı Af Kanunu’ndan yararlanarak af başvurusunda bulunan aşağıdaki listedeki öğrencilerin durumları incelenmiştir.

Başvuruda bulunan ve durumları incelenen öğrencilere ilişkin yeni öğrenci numaraları türetilmiştir.

Öğrenci numaranızı öğrenmek için tıklayınız.

Not: Listede ismi bulunmayan öğrenciler için dosya incelemeleri devam etmektedir. Dosya incelemesi tamamlanan öğrencilere ilişkin erişim sayfamızda düzenli aralıklarla ilan yapılacaktır.

Öğrenci numarasını edinen öğrencilerimizin yapması gereken işlemler aşağıda yer almaktadır.

1) DEBİS Girişi ve Kaydı

DEÜ erişim sayfasından (www.deu.edu.tr) DEBİS’e giriş yapılır.

DEBİS’e nasıl giriş yapılır?:

Kullanıcı adı : öğrencinumarası@ogr.deu.edu.tr (@ işaretinden sonra ogr.deu.edu.tr’nin seçili olması gerekir.)

Şifre : GGAAYYYY (G: Gün, A: Ay, Y : Yıl)

Örneğin : 12.10.2001 doğumlu biri için şifre: 12102001

Örneğin : 12.4.2001 doğumlu biri için şifre : 12042001

Örneğin : 4.12.2001 doğumlu biri için şifre : 04122001

 

Açılan sayfada ekranın solunda bulunan “Yeni Kayıt İşlemleri” seçilerek açılan menüde bulunan tüm veriler sisteme işlenmelidir. (Cevap vermediğiniz soru olduğu takdirde kayıt işlemi devam etmemektedir.) Bu işlem tamamlanmadığı sürece kesin kayıt işlemine onay verilememektedir.

2) DEBİS kaydı sonrası program sorumlusuna mail:

DEBİS girişini tamamlayan öğrencilerin programdan sorumlu Öğrenci İşleri memuruna DEBİS girişini tamamladığını ve öğrencilik kaydının onaylanmasını belirtir mail göndermesi gerekmektedir. Mail konusu “Af Kaydı Onayı” şeklinde olmalıdır. Mail ekinde iletilmesi gereken bilgiler:

-Kayıtlı olduğu program(Örneğin İktisat Tezli Yüksek Lisans)

-Öğrenci numarası

-Ad Soyad

-Onay talep yazısı (DEBİS girişimi tamamladım. Öğrencilik kaydıma onay verilmesini talep ederim.)

 

Program sorumlusu bilgilerine ulaşmak için tıklayınız.

 

3) Harç Ödemesi:

Harç ödemesi gereken öğrencilerin, öğrenci numarasını belirterek Ziraat Bankası şubeleri, ATM ve internet şubesi yoluyla veya https://harc.deu.edu.tr adresinden giriş yaparak yurtiçi ve yurtdışından sanal pos ile harç ödemelerini yapmaları gerekir.

 

Not:

Tez aşamasındaki tezli yüksek lisans ve doktora öğrencilerinin tez çalışması ve uzmanlık alanı dersine, proje aşamasındaki tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin ise “Dönem Projesi” dersine kayıtlanmaları gerekmektedir.

 

Güz döneminden başarısız dersi bulunan öğrencilerin SBE Öğrenci İşleri Birimine gelerek başarısız olduğu ders/dersleri öğrenmeleri gerekmektedir. Bu öğrencilerin, dersleri öğrendikten sonra, enstitümüz erişim sayfasında ilan edilecek açılan dersler arasından alacağı dersleri seçmeleri ve Anabilim Dalı Başkanlığına Ders Alma Formunu imzalatıp Öğrenci İşleri Birimine teslim etmesi gerekmektedir.  

Ders Alma Formuna ulaşmak için tıklayınız.


  • Enstitümüz resmi tatillere denk gelmemek üzere her hafta çarşamba günü yönetim kurulu yapılmaktadır.

    Çarşamba günü yapılan yönetim kuruluna alınacak evrağın en geç aynı haftanın pazartesi günü mesai bitimine kadar enstitüye ulaştırılması gerekmektedir.

  • (zorunlu)

  • Font Boyutunu Değiştir
    Kontrast